Produse DeMedia
Cosul tau

Cum comand?

Transmiterea comenzilor

Fiecare comanda va fi transmisa de catre CLIENT prin e-mail la adresele puse la dispozitie in ofertele comerciale sau prin intermediul site-ului www.demedia.ro utilizand contul de client individual. Comenzile transmise prin telefon nu vor fi considerate COMENZI FERME.

Realizarea comenzilor

CLIENTUL se obliga sa puna la dispozitia FURNIZORULUI fisierele in baza carora acesta va executa comanda.

Fisierul complet trebuie sa aiba printre altele urmatoarele caracteristici:

  • format PDF pregatit corespunzator;
  • modul de culoare CMYK sau Pantone, functie de specificatiile comenzii;
  • in formatul brut, cu grafica centrata si paginile in ordinea fireasca;
  • cu fonturile embeded sau transformate la curbe;
  • cu rezolutia de cel putin 250 dpi;
  • sa respecte specificatiile tehnice comunicate de catre D&M CI SRL.

CLIENTUL se obliga sa transmita fisierele si sa dea «Bunul de Tipar» prin e-mail. Pentru realizarea machetelor grafice va rugam sa trimiteti fisierele in format vectorizat, editabile (cdr, ai, eps). Pretul include 2 simulari PDF pentru Bun de Tipar (BT). A 3-a simulare (modificare) si fiecare simulare (modificare) suplimentara se taxeaza cu cate 50 ron + tva fiecare. Prin simulare se intelege machetarea produsului comandat conform specificatiilor tehnice ale acestuia cu materialele trimise de dvs (poze rezolutie minima 300 dpi, logo vectorial eps, ai sau cdr).

CLIENTUL are obligatia sa verifice atent macheta grafica si mai ales corectitudinea textului, iar prin e-mail sa isi exprime acordul de tiparire (Bun de Tipar) sau sa solicite anumite modificari sau corecturi. Prin aprobarea machetei grafice de catre client (Bun de Tipar) acesta confirma ca totul este în regula si isi asuma întreaga responsabilitate. Nu ne asumam eventualele greseli observate ulterior Bunului de Tipar.

Acordarea «Bunului de Tipar» reprezinta asumarea in totalitate a responsabilitatii CLIENTULUI pentru forma si continutul lucrarii ce urmeaza sa fie realizata. «Bunul de Tipar» acordat pe printuri color, printuri alb-negru sau prin e-mail va fi valabil doar privind layoutul lucrarii, pentru validarea culorii fiind necesar un Proof Digital (proba de culoare) pentru tiparul offset sau Print Digital pentru tiparul digital, acestea putand fi furnizate de catre D&M CI SRL la cerere, contra cost.

CLIENTUL este singurul responsabil atat de continutul comenzii, cat si al materialelor de personalizare.

Dupa acordarea Bunului de Tipar, nu se va mai putea face nicio modificare privind executarea comenzii. Daca totusi, CLIENTUL doreste sa faca modificari, ele se vor face in masura in care acest lucru este posibil, cu acordul scris al partilor si pe cheltuiala exclusiva a CLIENTULUI (costuri materiale, mana de lucru etc.).

D&M CI SRL va executa comanda numai dupa ce a primit Bunul de Tipar, in conformitate cu acesta. La primirea Bunului de Tipar de catre D&M CI SRL, se va comunica CLIENTULUI data de livrare a comenzii, aceasta putand fi diferita de cea comunicata la lansarea comenzii in cazul in care termenul limita de acordare a Bunului de Tipar a fost depasit.

Modificarea si anularea comenzilor

O COMANDA FERMA emisa de catre Client poate fi modificata sau anulata numai in urmatoarele conditii:

  • Daca D&M CI SRL a executat partial comanda, cum ar fi, dar fara a se limita la activitatea de creatie-machetare sau a angajat costuri sau obligatii pentru achizitia materiilor prime, activitati de prelucrare sau a serviciilor furnizate de catre subcontractori, CLIENTUL se obliga sa plateasca integral contravaloarea acestora catre D&M CI SRL, in termen de 5 zile de la prima solicitare din partea D&M CI SRL in acest sens.
  • In cazul modificarii de orice natura a unei COMENZI FERME emise de catre CLIENT, pretul precum si termenul de livrare pot suferi modificari, dupa cum D&M CI SRL considera de cuviinta.

Modificarea sau anularea unei COMENZI FERME de catre CLIENT da dreptul D&M CI SRL de a solicita CLIENTULUI penalitati de pana la 50% din valoarea totala a comenzii respective, iar CLIENTUL are obligatia sa plateasca aceste penalitati in valoarea stabilita de D&M CI SRL in termen de 5 zile de la prima solicitare in acest sens.

Incepand cu data de 01.12.2017 orice comanda anulata sau modificata da dreptul D&M CI SRL de a solicita CLIENTULUI penalitati de pana la 100% din valoarea totala a comenzii respective, iar CLIENTUL are obligatia sa plateasca aceste penalitati in valoarea stabilita de D&M CI SRL in termen de 5 zile de l prima solicitare in acest sens. 

Conditii anulare comenzi

"SC D&M CI isi rezerva dreptul de a anula comenzile inregistrate, daca in termen de 5 zile lucratoare de la lansarea lor nu s-au primit de la CLIENT materialele pentru personalizare. Incepand cu data de 01.12.2017 acest termen va fi de 3 zile lucratoare.

Conditii de plata

Plata se va efectua in avans 50% in momentul in care s-a lansat comanda ferma iar diferenta se va achita inainte de ridicare/livrare ( in cazul in care nu este specificat altfel in COMANDA FERMA).

Modalitati de plata: cash , op, ( urmeaza sa introducem pe viitor si online prin card bancar )

Livrarea si Receptia comenzilor executate

Comanda se va livra ambalata in cutii de carton.

Comanda se poate ridica de la sediul D&M CI SRL, fie print curierat (in acest caz CLIENTUL va suporta costul transportului )

Receptia cantitativa a comenzii se face de catre delegatul CLIENTULUI in momentul ridicarii. CLIENTUL sau reprezentantul acestuia va verifica conformitatea comenzii prin control. Controlul efectuat de catre CLIENT este obligatoriu, iar semnarea facturii, are valoare de receptie definitiva a comenzii. Din momentul predarii comenzii catre CLIENT, nu se va mai putea face nici o contestatie privind executia comenzii. In cazul in care livrarea marfii se face prin curier, CLIENTUL are la dispozitie 24 de ore pentru a formula eventuale reclamatii cantitative sau calitative.

Aceste reclamatii vor fi realizate conform cu procedura standard comunicata de catre D&M CI SRL si vor fi insotite in mod obligatoriu de fotografii ale produselor si cutiilor in care s-au aflat produsele reclamate, astfel incat utilizand sistemele de trasabilitate sa poata fi analizata situatia. Reclamatiile care nu vor fi executate in conformitate cu procedura comunicata sau care nu vor fi insotite de fotografii conform cu cele de mai sus nu vor putea fi luate in considerare.

CLIENTUL isi asuma intreaga responsabilitate a transportului Produselor cumparate de la D&M CI SRL (daca nu este precizat altfel in Comanda Ferma).

CLIENTUL se obliga sa ridice cantitatile de marfa aflate in custodia D&M CI SRL in maximum 7 zile calendaristice de la data la care a fost anuntat ca marfa este gata de livrare. In caz contrar, D&M CI SRL este indreptatita sa factureze CLIENTULUI contravaloarea taxei de depozitare, in cuantum de 2 RON+TVA/cutie/zi calendaristica. Marfa neridicata in termen de 60 de zile de la instiintarea ca este gata de livrare va fi considerata ca fiind abandonata, acest lucru neexonerand CLIENTUL de la plata contravalorii marfii. D&M CI SRL va trata marfa abandonata dupa cum crede de cuviinta.